La trainingul formativ cu tematica promovării online și strategii de vânzare, desfășurat la data de 21 septembrie în incinta A.O.,,Dorința,, tinerii din categoria NEET, din cadrul proiectului: ,,Tineri mai aproape de piața muncii,, din raionul Călărași, prezenți la eveniment au avut ocazia să afle care sunt cele mai actuale tendințe în domeniul promovării online, ce mesaje și tehnici folosesți ca să fidelizi clienții. Care sunt platformele de social media cele mai utilizate pe diverse categorii de vârstă și cum adopți mesaje de campanie publicitară axată pe nevoia clientului tău. Care sunt platformele de social media cele mai utilizate pe diverse categorii de vârstă și cum adopți mesaje de campanie publicitară axată pe nevoia clientului tău. Tinerii au aflat cum sa foloseasca acele tehnici de promovare a vanzarilor, care sunt acele metode de promovare a produselor eficiente, sau de ce strategii de promovare a unei firme este nevoie. Consideră că informația acumulata de va fi de un real folos în promovarea propriilor lor afaceri.
Proiectul „Tineri mai aproape de piața muncii” finanțat de Uniunea Europeană, cofinanțat de Suedia și implementat prin intermediul Fundației Est-Europene în parteneriat cu Asociația Businessului European și Centrul Contact.