





La data de 23 noiembrie în incinta A.O. ,,Dorința,, s-a desfășurat o masă rotundă cu tema: Educația incluzivă în grădiniță: dimensiuni, provocări și soluții, prin metode interactive de lucru s-a discutat despre importanța implicării tuturor actorilor: familie,APL, SAP, ONG, instituții preșcolare în eficientizarea incluziunii socio-educaționale a copiilor cu vârsta de 3-7 ani. Se simte nevoia să ne punem întrebări asupra modului în care lucrăm cu copiii în fiecare zi şi să căutăm împreună răspunsuri, în educaţia pentru toţi nu există un singur răspuns, ci fiecare situaţie educativă naşte seturi de răspunsuri determinate de nevoile beneficiarilor. Devine tot mai evident că nu numai un singur actor este responsabil pentru stabilirea măsurilor necesare unei educaţii de calitate, ci toţi actorii sociali implicaţi, pentru că valorile cele mai eficiente sunt legate de lucrul în echipă şi de parteneriatul educativ.